Santiagoooooooooooo!!!!

31 mei 2008 - Santiago de Compostela, Spanje

Wij zijn blij en verheugd te melden dat wij Santiago hebben bereikt. Om exacto te zijn 30 mei, gisteren dus en geheel en al in stijl, in de stromende regen kwamen we aan.

Inmiddels hebben we alle bijpassende rituelen doorlopen: botten van Jacobus zijn gezien, de apostol is omarmd, onze handafdruk virtueel in de pilaar geplaatst, tijdens de mis bewierrookt en gezegend en met de oorkonde is onze plek in de hemel verzekerd.

Wat ons rest is verwennerij in het luxe hotel en dan voor Trudie de vlucht naar huis en voor mij de vlucht naar Parijs en Marjan. De verhalen van de laatste 200 kilometer die ik samen met Marjan loop komen jullie maar halen onder het oud-jordanese B&B (bakkie en borrel) principe!

De tocht in samenvatting:

inlopen, uitlopen, doorlopen, mislopen, vastlopen, omlopen, klaplopen, overlopen, dichtlopen, traplopen, onderlopen, vollopen, verlopen, hardlopen en voor nu: AFGELOPEN

Dikke kussen en tot thuis Anja en Trudie

3. Carmen:
    GEFELICITEERD!
  4. bobbie:
    31 mei 2008
    anja ik vind jou lief en ik vind dat jij het heel goed gedaan hebt

ik hoop dat ik je snel zie want dan kunnen
    we afspreken dat ik een keertje bij jou en marjan kan slapen

groetjes anouschka
  5. bobbie:
    31 mei 2008
    he anja topiopie ik doe het je niet na en je moet wel een plekje vakantie vrij houden voor over 2 a 3 jaar dan is het zover denk ik maar nogmaal top ik ben trots op je

groetjes uit nederland bobbie
  6. Jan Kastermans:
    Ha!

Gefeliciteerd ! Maar nu wel lang genoeg gelachen, tijd om je weer eens in het Amsterdamse te ontmoeten, om daar wat heldendaden te verrichten...

Adios!
  7. Mirjam & Marjolein:
    31 mei 2008
    Jeetje het lijkt allemaal zo snel gegaan. Wat een prestatie! Wij hebben genoten van de verslagen. Hopelijk tot ziens.

Groetjes Mirjam & Marjolein
  8. Jantien:
    1 juni 2008
    Ik wordt er bijna weemoedig van, vond het wel gezellig deze site. Laat nog wat van je horen de rest van de tocht, hoewel ik begrijp dat je nu andere dingen aan je lijf krijgt...Nou in ieder geval een fijne Jaardag en tot de B die me het meeste aanspreekt. Zoen Tien
  9. ria snijders:
    1 juni 2008
    Geweldig en van harte gefeliciteerd!!Misschien een keertje tot ziens?
    Groetjes Ria Snijders
  10. ellen:
    1 juni 2008
    Helemaal top, en nu genieten van je vakantie samen met Marjan. Tot gauw

groetjes je zusje
  11. Jan Lansbergen:
    Anja,

Lijkt me een hele belevenis. Klasse gedaan, proficiat. Nog veel plezier de komende maand.

Groetjes, Jan
  12. Petra:
    1 juni 2008
    Helemaal fantastico, van harte met dit door jullie behaalde resultaat. Geniet van de nu komende tijd met Marjan en tot ziens.

Groetjes,
    Petra