We zijn er bijna

28 mei 2008 - Arzúa, Spanje

Maar nog niet helemaal! Nog slechts 2 korte dagtripjes zijn we verwijderd van Santiago. Het is een vervreemdend  gevoel maar we zijn er toch echt bijna! Vannacht de laatste snurkhut en zojuist  een extra nacht in ons 5*****  onderkomen in Santiago gereserveerd. Kijk niet van dat kinderachtige, dat hebben we toch echt wel verdiend  dacht ik zo. Als we nou nog niet een plekje in de hemel hebben verdiend dan verdienen we het nooit meer! Wordt wel druk daar trouwens........ Voor Sas: strandlopertje en karregangetje! Echt het mas ultimo bericht (ja mijn spaans gaat met sprongen vooruit....) vanuit bestemming Santiago!!!  Dikke kus Anja

1. lous:
    28 mei 2008
    He Anja, zet 'm op voor de laatste loodjes. De laatste foto past goed bij wat jij een vervreemd gevoel noemt, mooi hoor. Ik neem aan dat je ook tijdens de reis geschreven hebt. Ik zou het leuk vinden ooit eens te horen wat deze reis je gegeven heeft, je moet jezelf ook wel tegenkomen, lijkt mij.
    Nou, op naar het einddoel, echt top! groetjes Lous
  2. Carmen:
    28 mei 2008
    Toi toi toi voor de laatste loodjes!!
    Petje af!
  3. Elisabeth:
    Lieve Anjan,
    Moest aan je denken vandaag op mijn zware wandeling in The Acadia Park,Maine USA, NIETS vergeleken mee wat jij hebt gedaan. Zet hem op de laatste dagen.
    Liefs Elisabeth
  4. Petra:
    Hoi Anja,
    Echt een bijzonder knap staaltje wandelarbeid. Die laatste loodjes zullen zo zwaar niet meer zijn nu. Geniet vooral van je extra nacht in het 5*****hotel. Zet 'm op.
    Groetjes,
    Petra
  5. bobbie:
    29 mei 2008
    hee goedzoooo ik wist dat je het kon nou voordat je dit leest ben je er vast al
    dus goed gedaan aardbei

groetjes fam meijer en oma
  6. aggie:
    30 mei 2008
    Dag Anja en Trudie, welkom in Santiago!
    Ik ben zeer benieuwd of jullie nog net zo rationeel zijn als aan het begin, of dat de camino toch zijn spirituele tol heeft opge-eist... -:)
    Ik wens jullie een heerlijk verblijf in het vijfsterrenhotel.
    aggie