Bijna op weg naar Santiago de Compostela

11 maart 2008 - Amsterdam, Nederland

Nog een dikke drie weken en dan begin ik aan het grote avontuur van lopen, blaren, slaapzalen, snurkers en zweetvoeten (en dan niet alleen de mijne). Toch heb ik er zin 'an, het moet nou gewoon maar'es beginnen! Schoenen aan en gaan!

Op 5 april start ik de tocht vanuit de Anjeliersstraat naar het Centraal Station. Uitzwaaien mag, de trein vertekt om 8:24. Via Parijs arriveer ik diezelfde avond in Conques. En dan 6de april de eerste etappe naar dieue mag weten waarnaartoe. Maar eerst moet nog het een en ander aangeschaft worden, bijvoorbeeld een rugzak die de komende drie maanden met mijn rug vergroeid zal raken. Voorwaar een niet onbelangrijk onderdeel. Waar blijven de outdoor-collecties-2008? Voor nu genoeg en vergeet je niet aan te melden voor de emailnotificatie van nieuwe berichten op mijn blog. GrAnja

1. Ina:
    5 april 2008
    Zo je bent nu onderweg......eindelijk!!!!!! Arme Marjan, 10 weken zonder haar meisie. We gaan haar vertroetelen hoor Anja! Nou lopen maar he kreng. Goed je voeten verzorgen en het innerlijk lijf. drinken, drinken drinken.......water sloer. Dikke kus Ina
  2. Ina:
    7 april 2008
    An ik lees net al de reisjes die je al gemaakt hebt...aaaaaaaaaso. This bijna teveel om achter elkaar te zetten. Als je het zo leest kun je trouwens ook wel zien waar het geld zit zeg!!!!!