Laatste voorbreidingen

1 april 2008 - Amsterdam, Nederland

De laatste loodjes ben ik nu aan het aanschaffen, de belangrijkste aanschaf -de rugzak- is aangekocht en inmiddels ook proefgepakt. De komende dagen nog even fijntunen om er nog een paar ons af te krijgen. Mijn medelopers zijn ook volop aan het voorpretten en intrainen. Trainen is er bij mij de laatste twee weken een beetje bij in geschoten maar mijn basisconditie moet me dan maar door de Pyrreneen slepen. Gelukkig duurt het nog drie weken voordat we de echte bergen naderen. Zaterdag om 8:24 vertrekt de trein vanaf Amsterdam Centraal waar de achterblijvende Marjan ons bedroefd kijkend zal uitwuiven. Hasta luego

1. Sam:
    Wat een fantastisch leuk blog! Loop lekker verder! Dikke kus Sam
  2. Sam:
    3 april 2008
    echt gaaf anja! wel heel ver lopen poeh! dat hou ik echt niet vol hoor

dikke kus sam
    xxx
  3. Sam:
    veel sucses!!!

heel veel kusjes sam
    xxx
  4. Jan Kastermans:
    Dag Mop,

Heel veel plezier! Geniet ervan, en kom vooral gezond weer terug!

Liefs Jan K.
  5. Petra:
    Hey Anja,
    Die afspraak komt inderdaad wel. Geniet van je vakantie en doe voorzichtig. We zullen aan je denken.

xx Petra
  6. Annette Janzweert:
    Ola An,

Wens je een onwijs gave tocht toe met alleen maar plezante gebeurtenissen.
    Geniet van de vrijheid (wij gaan wel braaf naar het werk) en natuurlijk van het
    wandelen ! Ik volg je voetsporen via je blog (erg leuk overigens).

Kus,
    Annette
  7. Ann de Wit:
    4 april 2008
    Ik ga je belevenissen zeker volgen. Veel succes met de tocht en wel genoeg vocht innemen onderweg hoor !
    groetjes,
    Ann
  8. Joost Smit:
    Ha An,

Wel een beetje jalours, maar dat mag.
    Heel veel loopplezier en weinig / geen blaren.

PS. Dat sip kijken van Marjan duurt tot de trein uit het zicht is .... Daarna staat ze te juichen, eindelijk rust =)))))

Groetjes
  9. Carmen:
    4 april 2008
    Heel veel succes. Heb ik er twee rondhangen op deze route. Mijn buuf van 67 is gisteren gestart vanuit Roncesvalles even ten noorden van Pamplona (het is haar derde etappe. Is ooit in Rotterdam begonnen). Leuk om de komende tijd de reisperikels van een ieder te volgen. Beetje jaloers ook wel eigenlijk....
  10. Jantien:
    Ha die Bolle,
    Ik neem vanavond vast een biertje op je gezondheid en een behouden 'Vaart'. Dus morgenochtend ben ik er niet bij... Nou ja, je weet het, afscheid nemen is geen hobby van me. Doe je voorzichtig, dikke zoen, Tien
  11. Sas:
    He beeb,

Shit, ik dacht je gaat de 10e. Nou wijffie, geniet van je vakantie, the experience, de vele vele kilometerpaaltjes die zullen passeren. Zorg goed voor je zelf.

Heel veel plezier.
    Dikke zoenen,

Peter & Sas
  12. Gerard en Riekje:
    4 april 2008
    Weggaan is goed, maar terugkomen nog beter !
    Sterkte !!
  13. Ina:
    4 april 2008
    Lieve schat loop de blaren op je voeten...adem de lucht in die fris is en geniet van het uitzicht. denk na, vloek scheld, lach zweet en tranen. Dikke kus Ina Vooral genieten en LOPEN KRENG!!!!!!
  14. Jan Lansbergen:
    5 april 2008
    Hallo Anja,

Site ziet er leuk uit. Ik zal je zeker volgen tijdens de tocht. Heel veel plezier de komende weken en geniet er met volle teugen van.

Groetjes, Jan
  15. Sietsia van Joost en Gwen:
    5 april 2008
    Ha die Annekind. Ook ik wens je een goed pad, geen blaars, geen kramps. Hoop dat je een leuk stel meelopers hebt. Denk je nog wel even aan Koninginnedag? Heb je wel schone sokken mee? eet je wel gezond? driemaal daags een rozenkransje doen (een likeurtje, net bedacht die naam, hips).
  16. Tieneke Sumter:
    6 april 2008
    Hi die Anja, Jij hebt echt heel veel energie. Goed hoor. Geniet ervan. Ik kijk uit naar de prachtige foto's. Pas goed op jezelf. Brasa's
  17. ria snijders:
    7 april 2008
    hallo anja,wat een verrassing die mail van jou, wist niet dat je de camino ging lopen. Geweldig! Ik heb dit twee jaar geleden gefietst en het was schitterend een hele aparte ervaring en ga dit zeker nog een keer doen. Ik ga je dan ook absoluut volgen en ben erg benieuwd naar jouw belevenissen. Het is genieten maar tegelijkertijd ook afzien. De moeite waard, ik wens je heel veel sukses. Buon Camino, van ria
  18. Ina:
    7 april 2008
    Zo An......we zijn toch niet nu al de weg kwijt????? Hopelijk heb je je loop gevonden en zit je al heerlijk in het ritme. Kus Ina
  19. carolien:
    7 april 2008
    he an, doe je voorzichtig? En niet met vreemde mensen mee he!! Zal Marjan al haar eerste diepvries maaltijden achter de rug hebben? We zijn benieuwd naar je verdere avonturen.
    gr Carolien,Johan, Bas en Riny en Otto.
  20. mariska nuyens:
    9 april 2008
    Lieve Anja, geweldig!! Ik hoop dat je volop geniet en heel veel moois mag ervaren! kus en groetjes maris
  21. Juan Gossé Hlaudé:
    Ola Muchacha,Quappa
    que buenno!!Estoy muy celosa porque tu te vas andar tanto tiempo y demasiado kilometros.Y nosotros solamente tenemos que trabajar y tu sabes no esta facil.Lo proxima ves tienes que invitar me,si no me voy hacer enfrentamiento terrible.Bueno cunado amable
    todo la tonterias sobre un palito, buon viage y cuidado con la cervez y mirar izquierda primera y despuis derecho antes de cruzar la caje.
    Muchos besos,
    tu dentista
    Gans
  22. Sam:
    9 april 2008
    he anja alles goed? en loopse. maak lekker veel lol dat is leuk.
    dikke kus Sam
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  23. Sam:
    10 april 2008
    kan je niks terug schrijven ofso maar seg even of alles goed gaat ja????
    dikke kus sam meijer
    xxx loopse.!!@
  24. bobbie:
    10 april 2008
    hee hoe gaat het hopelijk goed
    hier gaat alles goed .
    nog geen last in de voeten of spierpijn ok houwen zo

later bobbie
  25. Petra:
    11 april 2008
    Hey Anja,
    En? Wil het allemaal een beetje lukken? Petja af hoor ik doe het je echt niet na. Hopelijk heb je nog geen blaren en blijft dat ook zo.
    Succes en Buen viaje