Eindelijk Foto's

26 april 2008 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Jawel een verbinding gevonden die snel genoeg is om wat foto's te loaden! Avec plaisir

groet Anja

1. Jantien:
    26 april 2008
    Ha die An, je ziet er nog patent uit hoor! Zie ik daar nu loop-hulpen aan beide zijde? Is dat de voorbode voor de rollator? Ga met je verkering Koninginnenacht vieren, ben je d'r toch een beetje bij...Walk on!
    Zoen Tien
  2. Jan Lansbergen:
    26 april 2008
    Hoi Anja,

Mooie foto's. Blij te lezen dat alles naar wens gaat. Ben toch wel een beetje jaloers op je. Ik ben alleen maar aan het werk. Tussendoor wel nog even de gelegenheid gehad de marathon van Rotterdam te lopen. Is natuurlijk een eitje vergeleken bij jou trip.
    Succes verder.

Groetjes, Jan
  3. carolien:
    28 april 2008
    Hoi Anja, de autom. blog melding werkt!!
    ik heb een visioen bij het verhaal van die herbergier, ik vrees dat het lezen een stuk leuker is dan de ervaring. Hou vol ondanks alle pijntjes die zijn en nog komen gaan.

By the way geen kampioen, 42-40 verloren.
    gr C
  4. Jos:
    He Zonnestraaltje,

Jullie zijn al lekker op dreef,
    Op je werk gaan we rustig verder hoor, dus maak je maar niet druk. Zou je toch al niet doen. Maar als nog

Doei
  5. bobbie:
    28 april 2008
    kijk ff bij de foto's foutje

bobbie
  6. ellen:
    2 mei 2008
    Een berichtje van moeders: IK HEB VANDAAG DE BOEL LEEGGEVRETEN BIJ ELLEN. WANDELSE MAAR LEKKER.

GROETJES JE MOEDER
  7. aggie:
    3 mei 2008
    Anja en Trudie, waar zouden jullie zijn en waar zouden jullie toch slapen? Dat vraag ik me een paar keer per dag af. Het is vast goedgekomen en het zal vast goed komen, maar jeminee, wat een gekkenhuis deze dagen. Ik ben vrijdag om half 4 in Logrono aangekomen. Alles bom- en bomvol. Uiteindelijk met zoń 80 andere dakloze wandelaars in de pastorie van de Santiagokerk (ja, waar anders -:)) terechtgekomen. Bim was er ook, verder geen *bekenden* gezien - wel de drie Italianen op straat getroffen, die waren enigszins slechtgehumeurd op weg naar een 5'sterren hotel, dat was het enige dat het toeristenbureau nogt in de aanbieding had. Ik heb een paar uur in de pastorie op een matje op de grond uitgerust en ben toen om middernacht naar het busstation gegaan. Alle bussen waren vol, volgens de (chagerijnige) buschauffeurs. Om half 3 mocht ik toch met een bus mee - die half leeg was, en bleef,jawel. Om 7 uur in Barcelona aangekomen. Zelfde taferelen. Mensen in paniek, alles vol, vol. vol. Ik ben maar gewoon naar de jeugdherberg gegaan en heb godzijdank een bed gekregen. Eerst maar eens een koffie gedronken, het was toen 8 uur, dus ik dacht: misschien hebben jullie nu ook een bar open aangetroffen. Daarna de hele dag in een flink tempo door de stad gelopen -:) - dat is wat mijn lichaam wil,lopen. Zal nog wel even duren, vermoed ik.

Afijn, ik hoop dat het jullie goed gaat. Maandag MOET het weer rustiger op de camino worden. Ik loop in gedachten een beetje mee. Groet!
    aggie
  8. ellen:
    4 mei 2008
    hallo Anja,

Loop je lekker, en heb je een lekker zonnetje? Wij wel, ik loop lekker in mijn korte broek.

groetjes Mick
  9. ellen:
    4 mei 2008
    Hallo tante Anja,
    Ik wil net zoals vorig jaar nog een keer bij je slapen. En ik wil nog een keer naar Artis met jou want ik vind je zo lief. Anja ik vind het leuk om bij jou te slapen. Kus Anouschka
  10. Ina:
    11 mei 2008
    Zo, sloereboer je houdt het goed vol zeg!!!! Ik had niet anders verwacht. met het mooie weer loopt het lijkt mij lekkerder. geniet ervan want het is en blijft bijzonder. Liefs Ina.